Klient: DPD jest jednym z największych dostawców ekspresowych dostarczającym ładunki w krajach WNP i EUG.
Cel projektu: stworzenie korporacyjnej strony internetowej zgodnie z Brandbookiem firmy.
Grupą docelową strony internetowej DPD są osoby fizyczne i prawne, klienci usług transportu ładunków w krajach WNP i EUG.
Menu główne strony internetowej zawiera 7 katalogów:
Kolorystyka i rozwiązania wizualne na stronie internetowej zostały opracowane zgodnie z Brandbookiem firmy.
Elementy wizualne Brandbooku firmy.
Elementy wizualne strony internetowej.
Często odwiedzane sekcje strony internetowej, a także informacje o usługach zostały umieszczone w blokach:
Z nagłówka strony głównej użytkownik może szybko wejść na swoje konto osobiste, wypełniając formularz z loginem i hasłem.
W trakcie projektowania strony internetowej komunikacja z klientem odbywała się wyłącznie drogą elektroniczną, bez spotkań i telefonów. Projekt powstał w ciągu miesiąca.
Strona internetowa DPD zawiera informacje o usługach i taryfach firmy, jest przeznaczona dla klientów usług transportu ładunków. Strona została opracowana zgodnie z Brandbookiem firmy. Sekcje i menu główne zostały skonstruowane w taki sposób, aby użytkownicy mogli znaleźć informacje za pomocą 2-3 kliknięć.
Wróć do listy
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Polityka prywatności