O projekcie

Klient: DPD jest jednym z największych dostawców ekspresowych dostarczającym ładunki w krajach WNP i EUG.

Cel projektu: stworzenie korporacyjnej strony internetowej zgodnie z Brandbookiem firmy.

Przejdź na stronę

Grupa docelowa strony internetowej

Grupą docelową strony internetowej DPD są osoby fizyczne i prawne, klienci usług transportu ładunków w krajach WNP i EUG.

Menu główne strony internetowej zawiera 7 katalogów:

  1. Usługi i taryfy. Użytkownik otrzymuje informację o konkretnej usłudze za pomocą 2 kliknięć. Również ma możliwość przeglądać ceny i porównywać usługi według kryteriów, aby znaleźć inną opcję.
  2. Informacje ogólne. Zebrano ogólne informacje na temat transportu, formularzy wniosków i umów.
  3. Usługi online. Użytkownik poprzez swoje konto osobiste może obliczyć koszt dostawy, złożyć zamówienie, otrzymać informacje o lokalizacji jego przesyłki, otrzymać statystyki dotyczące jego zamówień.
  4. Dla klientów. Wyświetlane są etapy wysyłania towarów, a także szczególowe informacje dotyczące złożenia dokumentów.
  5. О DPD. Sekcja prezentacyjna o firmie wraz z danymi kontaktowymi.
  6. Osoby fizyczne. Informacje o usługach, dokumentach i złożeniu zamówień dla osób fizycznych.
  7. Terminale paczkowe. Katalog zawiera informacje dla użytkowników terminali paczkowych: ogólne zasady korzystania z terminali paczkowych, adresy terminali paczkowych, procedura identyfikacji itp.

Design strony internetowej

Kolorystyka i rozwiązania wizualne na stronie internetowej zostały opracowane zgodnie z Brandbookiem firmy.

Elementy wizualne Brandbooku firmy.

Снимок экрана 2020-12-07 в 10.34.15.png

Elementy wizualne strony internetowej.

Снимок экрана 2020-12-07 в 10.35.07.png

Strona główna

Często odwiedzane sekcje strony internetowej, a także informacje o usługach zostały umieszczone w blokach:

  • Rozwiązania dla sklepów internetowych;
  • Transport międzynarodowy poza EUG;
  • Aktualności;
  • Transport krajowy;
  • Transport do krajów WNP;
  • Kalkulator kosztów;
  • Dokumenty dla klienta;
  • Punkty odbioru i dostarczania przesyłek.

Z nagłówka strony głównej użytkownik może szybko wejść na swoje konto osobiste, wypełniając formularz z loginem i hasłem.

Komunikacja z klientem

W trakcie projektowania strony internetowej komunikacja z klientem odbywała się wyłącznie drogą elektroniczną, bez spotkań i telefonów. Projekt powstał w ciągu miesiąca.

Podsumowanie

Strona internetowa DPD zawiera informacje o usługach i taryfach firmy, jest przeznaczona dla klientów usług transportu ładunków. Strona została opracowana zgodnie z Brandbookiem firmy. Sekcje i menu główne zostały skonstruowane w taki sposób, aby użytkownicy mogli znaleźć informacje za pomocą 2-3 kliknięć.


Uzyskaj rabat

Skorzystaj z kalkulatora i uzyskaj rabat na swój projekt. Po przesłaniu formularza nasz menedżer skontaktuje się z Tobą w celu zastosowania rabatu. Zniżka będzie obowiązywać przez trzy dni od daty rezerwacji.

Wysokość rabatu zmienia się co tydzień i zależy od obciążenia produkcyjnego.
Rabat dotyczy tylko rozwoju nowej strony internetowej.